Folksam.LO Fond Årsredovisning 2002

Folksam.LO Fond Årsredovisning 2002 Folksam LO Fond AB Årsberättelse 2002 · Folksam LO Sverige 2 · Folksam LO Världen 6 · Folksam LO Obligation 14 · Folksam LO Västfonden 18 · Redovisningsprinciper 22 · Valutakurser 22 · Jämförelseindex 23 · Ägarpolicy 23 · Förändringar i organisationen 24 Folksam är ett modernt försäkringsbolag med ett stort utbud av försäkringar, spar- och lånemöjligheter för alla behov. Varannan svensk, vartannat hem, var fjärde bil och nittio procent av alla som idrottar är försäkrade genom Folksam. Den kunskap vi får använder vi för att öka trafiksäkerheten, bidra till människors hälsa och minska miljöpåverkan. Folksam grundades 1908 och har cirka 70 kontor i hela Sverige. Läs gärna mer på www.folksam.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/01/20040318BIT20330/wkr0006.pdf Hela rapporten