Folksam Tjänstemannafonder AB. Årsberättelse 2002

Folksam Tjänstemannafonder AB. Årsberättelse 2002 Folksam Tjänstemannafonder AB Årsberättelse 2002 - Folksams Tjänstemannafond Sverige 2 - Folksams Tjänstemannafond Världen 6 - Folksams Tjänstemannafond Obligation 12 - Redovisningsprinciper 16 - Valutakurser 16 - Jämförelseindex 17 - Ägarpolicy 17 - Förändringar i organisationen 19 Folksams kunskap inom trafiksäkerhet är känd över hela världen. Vartannat år sedan 1984 presenteras rapporten "Hur säker är bilen?", en sammanställning baserad på verkliga olyckor. Folksam är en av de största aktörerna i Sverige när det gäller bilförsäkringar, och arbetar aktivt med bland annat trafiksäkerhet och miljö för att bidra till ett långsiktigt hållbart samhälle och trygghet för individen. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/01/20040322BIT20260/wkr0006.pdf Hela rapporten