Folksam.Tjänstemannafonder AB Årsberättelse 2002

Folksam.Tjänstemannafonder AB Årsberättelse 2002 Folksam Tjänstemannafonder AB Årsberättelse 2002 · Folksams Tjänstemannafond Sverige 2 · Folksams Tjänstemannafond Världen 6 · Folksams Tjänstemannafond Obligation 12 · Redovisningsprinciper 16 · Valutakurser 16 · Jämförelseindex 17 · Ägarpolicy 17 · Förändringar i organisationen 19 Folksam är ett modernt försäkringsbolag med ett stort utbud av försäkringar, spar- och lånemöjligheter för alla behov. Varannan svensk, vartannat hem, var fjärde bil och nittio procent av alla som idrottar är försäkrade genom Folksam. Den kunskap vi får använder vi för att öka trafiksäkerheten, bidra till människors hälsa och minska miljöpåverkan. Folksam grundades 1908 och har cirka 70 kontor i hela Sverige. Läs gärna mer på www.folksam.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/01/20040318BIT20420/wkr0006.pdf Hela rapporten