FöreningsSparbanken avskaffar uttagsavgifter

FöreningsSparbanken avskaffar uttagsavgifter FöreningsSparbanken avskaffar alla uttagsavgifter på bankens inlåningskonton. I och med detta har FöreningsSparbankens alla konton fria uttag. - Vi gör denna förändring för att skapa ytterligare enkelhet och för att öka kundernas tillgänglighet till sina pengar, säger FöreningsSparbankens VD och koncernchef, Birgitta Johansson-Hedberg. Förändringen, som gäller från och med den 16 november, avser följande konton: Sparandekonto, Miljonkonto, Kapitalkonto Föreningar, Premiekonto, Sparlånekonto och Kapitalkonto Företag. Ytterligare information: Bo Sundberg, chef marknad och försäljning, tel 0703-21 40 78 Jesper Berggren, presschef, tel 08-58 59 24 78 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/16/20011116BIT00160/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/16/20011116BIT00160/bit0002.pdf