FöreningsSparbanken uppåt i Svenskt Kvalitetsindex

FöreningsSparbanken uppåt i Svenskt Kvalitetsindex FöreningsSparbanken går som enda bank tydligt framåt i den i dag publicerade undersökningen Svenskt Kvalitetsindex. Banken förbättrar sina värden bland både företag och privatkunder - Resultatet i Svenskt Kvalitetsindex visar att vårt långsiktiga arbetet med att förbättra kundnöjdheten bär frukt. Det innebär en extra stimulans för oss alla i arbetet med att våra kunder ska bli ännu mer nöjda med banken, kommenterar FöreningsSparbankens VD och koncernchef Birgitta Johansson-Hedberg. Svenskt Kvalitetsindex genomför varje år mätningar av kundernas uppfattningar om företag i olika branscher. Det är nu andra året i rad som FöreningsSparbanken får förbättrade värden i undersökningen. Tidigare i år utsågs banken till Årets Affärsbank i tidningen Affärsvärldens stora undersökning bland företag med mer än 200 anställda. För ytterligare information Henrik Kolga, Informationsdirektör, tfn 0708-11 13 15 Jesper Berggren, Presschef, tfn 0705-49 37 67 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/06/20031006BIT00060/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/06/20031006BIT00060/wkr0002.pdf