Ny inbjudan

Ny inbjudan ÄNDRAD TID FÖR INTERNATIONELL TELEFONKONFERENS I SAMBAND MED BOKSLUTSKOMMUNIKÉ FRÅN FÖRENINGSSPARBANKEN Fredagen den 14 februari kl 08:00 publiceras FöreningsSparbankens bokslutskommuniké för 2002. Den tidigare meddelade tiden för telefonkonferensen i samband med detta har ändrats enligt följande: * Internationell telefonkonferens måndag 17 februari klockan 18:00. Medverkande från FöreningsSparbanken kommer att vara Nils-Fredrik Nyblaeus, stf VD och finansdirektör, samt Lars-Erik Kvist, koncernens kreditchef. För att delta i telefonkonferensen ring +44 20 7162 0179 tio minuter innan konferensen startar. Om Du i efterhand önskar lyssna på en inspelning av konferensen, ring +44 20 8288 4459 och ange koden 499 202. Inspelningen finns tillgänglig i fem dagar efter konferensen. Som tidigare meddelats kommer följande presentationer av bokslutskommunikén att hållas den 14 februari: * Presskonferens klockan 09:00, Nemessalen, Brunkebergstorg 8, Stockholm. * Fördjupad presentation för analytiker klockan 10:00, Nemessalen, Brunkebergstorg 8, Stockholm. * Analytikerpresentation i London. Presentationen hålls i The Aldwych Suite, Le Meridien Waldorf Hotel klockan 16:00 GMT (lokal tid London). Adress: Aldwych, London WC2B 4DD. Med vänliga hälsningar, FöreningsSparbanken Investor Relations Jonas Blomberg, Chef Investor Relations jonas.blomberg@foreningssparbanken.se Tel: 08 5859 3322 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/13/20030213BIT00820/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/13/20030213BIT00820/wkr0002.pdf