Rättelse: Presentation av delårsbokslut från FöreningsSparbanken

Rättelse: Presentation av delårsbokslut från FöreningsSparbanken Med anledning av ett fel i tidigare distribuerad inbjudan, vill vi klargöra att FöreningsSparbankens delårsbokslut för det tredje kvartalet 2003 publiceras fredagen den 24 oktober kl 08:00. · Press- och analytikerkonferens klockan 09:30. Nemessalen, Brunkebergstorg 8, Stockholm. · Analytikerpresentation i London klockan 16:00 GMT (17:00 svensk tid). Presentationen hålls i The City Suite, The City Club, 19 Old Broad Street, London. · Telekonferens klockan 17:00, svensk tid. Analytikerpresentationen i London går även att avhöras som en vanlig telekonferens. För att delta ringer du +44 20 7162 0179 tio minuter innan konferensen startar. Frågor från deltagare i telekonferensen synkroniseras med frågestunden efter presentationen. En inspelning av telekonferensen kommer att finnas tillgänglig i fem arbetsdagar efteråt på telefon +44 20 8288 4459. Ange kod 330882. Ljudbandet från presentationen kommer också att sändas utan fördröjning på FöreningsSparbankens hemsida, www.foreningssparbanken.se/ir, där även det skriftliga presentationsmaterialet återfinns. En videoinspelning av presentationen kommer att finnas tillgänglig från och med morgonen efter att den ägt rum, på www.foreningssparbanken.se/ir. För ytterligare information: Jonas Blomberg, Chef Investor Relations jonas.blomberg@foreningssparbanken.se Tel: 08 5859 3322 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/17/20031017BIT00460/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/17/20031017BIT00460/wkr0002.pdf