Företagsbostäder bjuder på middag, Zazzi style

Report this content

Nu kan alla som reser i tjänsten få goda tips på nyttig och lättlagad mat med inspiration av Alexandra Zazzi. Våra filmer med Alexandra visar hur man på ett enkelt sätt kan laga mat i Företagsbostäders välutrustade kök. Bekvämt och lättillgängligt när man är på resande fot, att kunna få laga sin egen mat.

Alexandra Zazzi, fotograf: Peter Jademyr

Den första delen ur vår receptserie med Alexandra Zazzi finns nu att se på både hemsida och på Facebook. Alexandra kommer under våren att presentera goda och nyttiga rätter som man lätt kan tillaga när man är på resande fot.

Alexandra kommer att tipsa om olika rätter som passar perfekt för dig som reser i tjänsten och inte har möjlighet att äta på regelbundna tider. Först ut är en härlig Frittata, den italienska versionen av omelett, som är en matig rätt som passar lika bra alla tider på dygnet, frukost, lunch, middag och till fest. Oändligt många varianter och väldigt gott.

“Det här är ett roligt samarbete, där vi får möjlighet att ge våra kunder lite extra inspiration att använda de välutrustade köken som finns i våra lägenheter. Ibland kan det ju vara skönt efter en lång arbetsdag att inte behöva ge sig ut igen och leta efter en restaurang”, säger Helene Johansson, Marketing Manager på Företagsbostäder.

Under våren kommer vi bjuda på sex läckra recept, så följ med oss här och lär dig laga god och nyttig mat.

För mer information v.v. kontakta:

Helene Johansson
helene@foretagsbostader.se

Företagsbostäder har mer än 25 års erfarenhet och drygt 1800 möblerade lägenheter i Stockholm, Linköping, Göteborg, Helsingborg, Lund och Malmö. Vi är den största leverantören av företagsboende i Sverige och kan därmed lösa våra kunders bostadsbehov med kort varsel. Hyran löper dygns-, vecko- eller månadsvis. Vår egen förvaltning och jourtjänst ser till att gästerna har allt de behöver. Genom att anlita Företagsbostäder sparar våra kunder både tid och pengar - och får gästerna att känna sig som hemma.

Taggar:

Snabbfakta