Ny konsultchef i Forum SQL ABs ledningsgrupp!

Report this content

Ny konsultchef i Forum SQL ABs ledningsgrupp! Leif Hvass, 47, tidigare managementkonsult för NCL Systems blir ny konsultchef för Forum SQL AB. Med Leifs tillträde i ledningsgruppen breddas kompetensen ytterligare inom verksamhetsutveckling. Leif har tidigare arbetat som managementkonsult på NCL System AB, som tidigare i år förvärvades av Forum SQL AB. Jag ser att Forum SQL AB har under åren skapat rätt kompetens för sina medarbetare för att kunna erbjuda kunder rätt produkter och tjänster, säger Leif Hvass. Det är viktigt att kunna omsätta medarbetares innovationsrikedom till kommunikativa kundlösningar Min roll blir att skapa struktur och addera nya affärsmöjligheter. Jag har sett många företag som är duktiga på teknik, tyvärr har det inte varit lika duktiga på att omsätta teknik i praktiken. Det är viktigt att förstå både teknik och kundbehov en viktig förutsättning om man ska kunna leverera rätt IT-lösningar till kunder i framtiden, avslutar Leif. För mer information kontakta Niklas Sjölander, Marknad och information, 08-7300 300 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/10/05/20001005BIT00520/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/10/05/20001005BIT00520/bit0002.pdf