Beslut från extra bolagsstämma:Freetel AB (publ) byter namn till onetwocom AB

Beslut från extra bolagsstämma: Freetel AB (publ) byter namn till onetwocom AB Vid en extra bolagsstämman i Freetel AB (publ) den 9 januari 2003 beslutades om antagande av ny bolagsordning i enlighet med styrelsens förslag. Beslutet omfattar ändringar i bolagsordningen i syfte att ändra bolagets firma, ändra aktiekapitalgränser samt att avskaffa skillnaderna mellan A- och B-aktier varefter samtliga aktier har lika rätt i bolaget, enligt följande: § 1 i bolagsordningen får följande lydelse "Bolagets firma är onetwocom AB (publ). Bolaget är publikt" § 2 i bolagsordningen får följande lydelse "Aktiekapitalet skall utgöra lägst tjugotre miljoner (23.000.000) kronor och högst nittiotvå miljoner (92.000.000) kronor." § 5 i bolagsordningen får följande lydelse "Aktie skall lyda på tio (10) öre." För ytterligare information, vänligen kontakta: Johanna Arne, CFO Tel. 08-556 965 00 Eller besök vår hemsida: www.freetel.se Om Freetel/One2com AB Bolaget är Skandinaviens ledande värdeadderande distributör och leverantör av eftermarknadstjänster för mobiltelefoner ochtillhörande kringprodukter. Koncernen har drygt 40 medarbetare i Sverige, Norge och Danmark. Proforma uppgick intäkterna 2002 till cirka 251 Mkr. Aktien handlas på Stockholmsbörsens O-lista, huvudkontoret ligger i Nacka ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/01/09/20040109BIT00820/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/01/09/20040109BIT00820/wkr0002.pdf