Kommentar till uppgifter från analysföretaget Redeye.

Kommentar till uppgifter från analysföretaget Redeye. Det arbete med omprofileringen av Frontec innebärande notering av Viewlocity på Nasdaqbörsen, särnotering av BlueLabs (tidigare FrontecTeknik) på Stockholmsbörsen och satsningen på e-Business stöds av till fullo av A-aktieägarna. A-aktieägarna har i styrelsen deklarerat att de tillsammans med styrelsen är beredda att se över sitt långsiktiga ägande, om det gynnar verksamhetsinriktningen, ledningen och alla våra anställdas och aktieägares intressen. Vi dementerar därför uppgifterna från analysföretaget Redeye och som citeras i Dagens Industri om att A-aktieägarna letar efter köpare till sina aktier i företaget. Jan Westlund Bengt Wallentin Ordförande Representat för A-aktieägarna Tel 0708 14 49 95 Tel 070 720 22 63 ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/05/26/20000526BIT00420/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/05/26/20000526BIT00420/bit0002.pdf