Ledningen i FrontOffice köper aktier i bolaget

FrontOffice Nordic AB (publ) (”FrontOffice”) VD, Chief Marketing Officer och Business controller har den 28 augusti köpt aktier i bolaget. Förvärven gjordes över marknaden.

FrontOffice VD, Johan Lund har utökat sitt innehav med 36 247 aktier, Annica Näslund, Cheif Marketing Officer har köpt 10 000 aktier och Oskar Eriksson, Business controller har köpt 9 460 aktier.

Vi investerar i spännande tillväxtbolag som behöver kapital och resurser för att ta nästa steg i sin utveckling, främst inom fintech. Den gemensamma nämnaren skall vara att det finns potential för snabb och kraftig tillväxt och att bolaget har någon form av eget kassaflöde och därmed ett etablerat ”proof of concept”. FrontOffice Nordic AB (publ) (FrontOffice) B-aktie är listad på handelsplatsen NGM Nordic MTF sedan 19 maj 2016.