Nytt avsnitt av FrontOffice videoblogg

Idag publiceras ett nytt avsnittet av FrontOffice Nordic AB (publ) (FrontOffice) videoblogg. Avsnittet summerar bland annat bolagets nyligen stängda nyemission och gjorda affärer.

Videobloggen publiceras på FrontOffice hemsida: https://www.frontofficenordic.se/videoblogg/

I videobloggen diskuterar vi tidigare publicerad information. Om något videoblogginlägg innehåller kurspåverkande information, publicerar FrontOffice först ett pressmeddelande enligt gällande regler.

Vi investerar i spännande tillväxtbolag som behöver kapital och resurser för att ta nästa steg i sin utveckling, främst inom fintech. Den gemensamma nämnaren skall vara att det finns potential för snabb och kraftig tillväxt och att bolaget har någon form av eget kassaflöde och därmed ett etablerat ”proof of concept”. FrontOffice Nordic AB (publ) (FrontOffice) B-aktie är listad på handelsplatsen NGM Nordic MTF sedan 19 maj 2016.