QuickBit presenterar vid Småbolagsdagen den 3 juni i Stockholm

Investmentbolaget FrontOffice portföljbolag QuickBit eu AB kommer att delta vid Småbolagsdagen, www.aktiespararna.se/smabolagsdagen, den 3 juni 2019 på Sheraton i Stockholm. Eventet pågår mellan kl. 08.00-18.00. QuickBit kommer att hålla sin företagspresentation kl. 16.00. Representanter från bolaget kommer att finnas tillgängliga under dagen för att svara på frågor.

Småbolagsdagen arrangeras för sjunde året i rad. Evenemanget arrangeras av Aktiespararna på Sheraton Stockholm Hotel måndagen den 3 juni. Evenemanget websänds live på; https://www.aktiespararna.se/tv/live. Videon kommer att finnas tillgänglig på bolagets hemsida efter presentationen.

För fullständigt program och registrering, se länk: https://www.aktiespararna.se/smabolagsdagen

johan.lund@frontofficenordic.se

FrontOffice investerar i spännande tillväxtbolag som behöver kapital och resurser för att ta nästa steg i sin utveckling, främst inom fintech. FrontOffice B-aktie är listad på handelsplatsen NGM Nordic MTF.

Vi investerar i spännande tillväxtbolag som behöver kapital och resurser för att ta nästa steg i sin utveckling, främst inom fintech. Den gemensamma nämnaren skall vara att det finns potential för snabb och kraftig tillväxt och att bolaget har någon form av eget kassaflöde och därmed ett etablerat ”proof of concept”. FrontOffice Nordic AB (publ) (FrontOffice) B-aktie är listad på handelsplatsen NGM Nordic MTF sedan 19 maj 2016.