Styrelseförändring i FrontOffice

Johan Gorecki har på grund av andra åtaganden begärt eget utträde ur styrelsen för FrontOffice Nordic AB (publ). Gorecki avgår med omedelbar verkan.

Johan Gorecki valdes in i styrelsen för FrontOffice vid extra bolagsstämman 16 oktober 2018.

"Det är tråkigt att vi inte längre får ta del av Johans kompetens i styrelsen, men vi kommer att fortsätta samarbeta utanför styrelsen” säger Johan Lund, VD FrontOffice.

Vi investerar i spännande tillväxtbolag som behöver kapital och resurser för att ta nästa steg i sin utveckling, främst inom fintech. Den gemensamma nämnaren skall vara att det finns potential för snabb och kraftig tillväxt och att bolaget har någon form av eget kassaflöde och därmed ett etablerat ”proof of concept”. FrontOffice Nordic AB (publ) (FrontOffice) B-aktie är listad på handelsplatsen NGM Nordic MTF sedan 19 maj 2016.