Cell Network byter idag namn till Mandator

På bolagstämman den 9 april fattades det formella belsutet att återta namnet Mandator.
Efter alla förändringar Cell Network gått igenom har bolaget idag flera likheter med Mandator när det gäller erbjudande, kunder och medarbetare. Mandator år 2003 har dock ett mer komplett erbjudande än Mandator hade år 2000.

-Vårt erbjudande idag består främst av IT-konsulting som "förbättrar våra kunders affärer". Detta utgjorde också kärnan i Mandators verksamhet och de flesta av våra nuvarande kundrelationer etablerades dessutom under namnet Mandator säger Niklas Flyborg, Vd, Mandator AB.

Från och med idag handlas aktien under kortnamnet MAND på Stockholmsbörsens O-lista

Robert Karlsson, Kommunikationschef, Mandator, Tel: 0709-565 141