FundedByMe håller livesänd pressträff 12 augusti klockan 16.00

Med anledning av offentliggörandet av bolagets halvårsrapport den 7:e Augusti 2019 kommer FundedByMe:s VD Daniel Daboczy att hålla en livesänd pressträff genom Pressträff Direkt måndag 12 augusti kl. 16.00.

Pressträff Direkt är en tjänst som tillhandahålls av Laika Consulting i samarbete med Nyhetsbyrån Direkt. Livesändingen kommer att sändas på Youtube: http://bit.ly/DirectStudiosYoutube

Eventuella frågor kan mailas i förväg till kaarlo.airaxin@laika.se

För ytterligare information kontakta:
Mobil: +46 (0) 73 626 99 85

FundedByMe är den snabbast växande crowdfunding plattformen i Skandinavien inom equity crowdfunding. Under de senaste åren har bolaget hjälpt över 470 företag från 25 olika länder och samlat in över €60 miljoner. Företaget har 250,000 registrerade investerarmedlemmar över hela världen. FundedByMe har sitt huvudkontor i Stockholm, Sverige med samäga partnerbolag i Finland, Polen, Singapore, Malaysia, Nederländerna och Dubai. För mer information besök www.fundedbyme.com

FundedByMe är en noterad koncern på NGM Nordic MTF under kortnamnet FBM MTF och består av fundedbyme.com, Laika Consulting, Feminvest samt ägande i 6 dotterbolag som bedriver crowdfunding utanför Sverige.