FundedByMe:s VD Daniel Daboczy investerar i den pågående företrädesemissionen

FundedByMe:s VD och koncernchef Daniel Daboczy tecknar 55 554 aktier för totalt 122 218 kronor i den pågående företrädesemissionen. Företrädesemissionen är garanterad till 100 procent och teckningsperioden pågår fram till den 27 mars.

”FundedByMe:s, Laikas och Feminvests verktyg är byggda för att hjälpa bolag. Turbulensen och oron i omvärlden påverkar oss alla just nu, men vi ser fram emot att kunna hjälpa ännu fler företag framöver. FundedByMe-gruppens digitala verktyg och kanaler för att nå ut med finansiell kommunikation, samt crowdfunding-plattformen är oberoende av läget i världen. I dessa tider investerar jag personligen i FundedByMe då jag ser potentialen i bolaget och att kapitalmarknaden blir mer och mer digital, och där de verktyg vi byggt kommer att behövas ännu mera framöver”, säger Daniel Daboczy, VD och koncernchef, FundedByMe AB.

Teckna aktier hos Aqurat Fondkommission: http://bit.ly/3cUcTXa

Delta i emissionen genom FundedByMe:s produkt “crowdfunding för noterade bolag”: http://bit.ly/2W2Ne8J

Läs FundedByMe:s memorandum: http://bit.ly/2TVgZW7

Läs Stockpickers analys: http://bit.ly/39G8BA6

Läs artikeln i Investerarbrevet: http://bit.ly/2SJIVx2

Se Pressträff Direkt från 18/2 med FundedByMe: http://bit.ly/2wVCY7D

För ytterligare information vänligen kontakta:

FundedByMe Crowdfunding Sweden AB är ett noterat teknikbolag inom fintech med inriktning mot finansmarknaden. I nuvarande stund erbjuder bolaget en plattform för finansieringsstöd genom equity crowdfunding för diverse startups och tillväxtbolag runt om den globala marknaden. Bolaget består i dagsläget av FundedByMe.com och Laika Consulting (kommunikationsbyrå inom finansiell kommunikation), samt majoritetsägande i Feminvest och även samägda partnerbolag i Finland, Malaysia, Singapore, Polen, Holland och Dubai/FAE. Gruppen når tillsammans över 269,000 registrerade globala investerarmedlemmar. Bolagets aktier kan exempelvis handlas på Avanza (FBM MTF B) eller Nordnet (FBM MTF B).