Bokslutsrapport 2000 Gambros bokslutsrapport 2000 offentliggörs ca kl 12.00 torsdagen den 15 februari 2000. Rapporten presenteras samma dag kl 14.00 av Gambros VD Sören Mellstig, David Perez, President Gambro BCT samt Kevin Smith, President Gambro Inc. och ansvarig för US Investor Relations. Presentationen äger rum i Wenströmrummet på IVA, Ingenjörsvetenskapsadademien, Grev Turegatan 16, Stockholm. Du är välkommen att närvara vid presentationen, som hålls på engelska. Anmäl Ditt deltagande per fax 08-611 57 31 (använd gärna bifogad svarsblankett) eller per telefon till Kristina Herrmann, 08-613 65 34 (email: kristina.herrmann@gambro.com). Rapporten kommer också att presenteras på engelska vid en telefonkonferens kl 17.00 svensk tid samma dag samt vid ett analytikermöte i London följande dag, fredagen den 16 februari. Separata inbjudningar bifogas och anmälan sker direkt till Citigate Dewe Rogerson. Med vänlig hälsning Bengt Modéer Senior Vice President Presentation av Gambros bokslutsrapport 2000 Ja, jag vill närvara vid presentationen av Gambros bokslutsrapport, torsdagen den 15 februari kl 14.00 i Wenströmrummet på IVA, Ingenjörsvetenskapsadademien, Grev Turegatan 16, Stockholm. Namn: Företag: Telefon: Till: Kristina Herrmann Gambro AB Tel: 08-613 65 34 Fax: 08-611 57 31 email: kristina.herrmann@gambro.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2001/01/25/20010125BIT00240/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/01/25/20010125BIT00240/bit0002.pdf