Inbjudan: Delårsrapport januari-september 2000

Inbjudan: Delårsrapport januari-september 2000 Gambros delårsrapport januari-september 2000 offentliggörs ca kl 09.00 torsdagen den 26 oktober 2000. Rapporten presenteras samma dag kl 13.00 av Gambros VD Sören Mellstig tillsammans med Brad Nutter, President Gambro Healthcare, Alain Granger, President Gambro Renal Products och David Perez, President Gambro BCT. Presentationen äger rum i Kammarsalen på Berns Salonger, Berzelii Park, Stockholm. Från kl 12.15 serveras en smörgåslunch i Berns lokaler. Du är välkommen att närvara vid presentationen, som hålls på svenska. Anmäl Ditt deltagande per fax 08-611 57 31 (använd gärna bifogad svarsblankett). Du kan även ringa till Kristina Herrmann, 08-613 65 34 eller till Annika Widell, 08-613 65 72. Rapporten kommer också att presenteras på engelska vid en telefonkonferens kl 17.00 svensk tid samma dag. Separat inbjudan bifogas och anmälan sker direkt till Citigate Dewe Rogerson. Med vänlig hälsning [REMOVED GRAPHICS] Bengt Modéer Informationsdirektör Presentation av Gambros delårsrapport januari-september 2000 Ja, jag vill närvara vid presentationen av Gambros delårsrapport, torsdagen den 26 oktober kl 13.00 i Kammarsalen på Berns Salonger, Berzelii Park, Stockholm. Ja tack, jag kommer gärna till smörgåslunchen, som serveras i Berns lokaler från kl 12.15. Namn: Företag: Telefon: Anmälan faxas till Gambro (attn Kristina Herrmann), fax nr 08-611 57 31 Nine Month Report January - September 2000 Teleconference : Thursday, October 26, 2000 The nine month report January - September 2000 of Gambro will be released on Thursday, October 26, at approximately 08.00 hrs UK time (09.00 hrs CET). Sören Mellstig, President & Chief Executive Officer, will be holding a teleconference later that day to review the results. Brad Nutter, President Gambro Healthcare, Alain Granger, President Gambro Renal Products, and David Perez, President Gambro BCT will also participate. Time: Thursday, October 26 at 16.00 hrs UK time (17.00 hrs CET) Dial-in: +44 (0)20 8240 8242 (if calling from Europe) / +1 303 224 6997 (if calling from the US). Please ask to be connected to the Gambro teleconference. Internet: It will also be possible to listen to the teleconference live on the internet. Please find all information on Gambro's web site: www.gambro.com under the Share & Finance/ Investor News section. Replay: +44 (0)20 8288 4459 (if calling from Europe), access code: 632 862 / +1 303 804 1855 (if calling from the US), access code: 828 333. This replay will be available for 48 hours following the call. Alternatively, you can access the replay facility with slide presentation via Gambro's web site address given above. This will be available until November 2, 2000. The teleconference slide presentation will be available from 13.00 hrs UK time (12.00 hrs CET) on October 26 on Gambro's web site: www.gambro.com/share_finance/investor/frames.html. If you have difficulties accessing the web site, please telephone Julie Ryan on +44 (0)20 7282 2932 for a fax or email copy. We hope you can participate and would be grateful if you could return the reply form below by fax to Julie Ryan at Citigate Dewe Rogerson on +44 (0)20 7282 8040, or alternatively respond by email to julie.ryan@citigatedr.co.uk. Yours sincerely [REMOVED GRAPHICS] Bengt Modéer Senior Vice President, Corporate Communications Julie Ryan - Citigate Dewe Rogerson Fax: +44 (0)20 7282 8040 Tel: +44 (0)20 7282 2932 Email: julie.ryan@citigatedr.co.uk I would like to participate in the teleconference Name: ..................... Company: ..................... ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/10/10/20001010BIT00130/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/10/10/20001010BIT00130/bit0002.pdf