True Heading AB: True Heading AB (publ) blir Gigger Group AB (publ) - Korrigering “Aktienamn” och “Ticker”

True Heading AB (publ) blir Gigger Group AB (publ) i och med beslut vid extra bolagsstämma 2020-07-15 att förvärva samtliga aktier i Gigger AB.

Enligt beslut på extra bolagsstämma den 15 juli 2020 gällande ändring av bolagets namn från True Heading AB (publ) till Gigger Group AB (publ), har Bolagsverket den 28 augusti 2020 registrerat Gigger Group AB (publ) som ny firma för bolaget.

Nytt aktienamn:                                Gigger B

Ny FISN-kod:                                       GIGGERGR/SH B

Kortnamn/TICKER:                           GIG B

ISIN-kod:                                               SE0003272202

Bolagets aktie kommer att handlas under det nya namnet fr.o.m. 15 september 2020.

Inom kort avser bolaget informera om kommande sammanläggning av aktier, utdelning samt apportemission avseende förvärvet av Gigger AB.

Håkan Fritz, VD
Telefon: 070 686 23 04

E-post: hakan.fritz@gigger.se

Jan Nilstadius, CFO
Telefon: 070 300 50 20

E-post: jan.nilstadius@gigger.se

Gigger hjälper företag och gigarbetare att vinna i den nya tidens arbetsmarknad. Med marknadens modernaste mjukvaruplattform digitaliserar och förenklar vi administrationen för och av timanställda, temporära uppdragstagare samt frilansare, dvs den nya tidens arbetskraft – ”giggers” - i Sverige och internationellt. I Giggers plattform bygger företag upp sina personalpooler, schemalägger och hanterar löner, "giggern" söker uppdrag, fakturerar och säkerställer betalning. Gigger – den nya tidens uppdragsgivare!