Gunnebo publicerar bokslutskommunikén för 2009

Säkerhetskoncernen Gunnebo publicerar bokslutskommunikén för verksamhetsåret 2009 torsdagen den 11 februari klockan 07.30.

Pressmeddelandet, som inkluderar rapporten, kommer att finnas tillgängligt på Gunnebos hemsida strax efter publiceringen. Välkommen till presentation av bokslutskommunikén Gunnebo kommer att presentera bokslutskommunikén klockan 08.00 den 11 februari 2010 på Lundqvist & Lindqvist Konferens, Klarabergsviadukten 90 i Stockholm. För att delta vid presentationen, vänligen anmäl dig till barbro.andreasson@gunnebo.com eller på telefon 031-83 68 25. Efter presentationen av bokslutskommunikén kommer Gunnebo att hålla Kapitalmarknadsdag i samma lokaler. Presentationen av kommunikén kommer att webcastas i realtid, länk till webcast och presentationsmaterial kommer att finnas tillgängligt på www.gunnebo.com minst 30 minuter innan presentationen startar. Program för presentation av bokslutskommunikén: 07:45 Konferensanläggningen öppnar för gäster 07:55 För dig som deltar via webcast: Koppla upp dig via www.gunnebo.com 08.00 Sammanfattning av bokslutskommunikén av Gunnebos VD och koncernchef Per Borgvall samt ekonomi- och finansdirektör Hans af Sillén 08:30 Frågor och svar 08:45 Presentationen avslutas 09:30-13:30 Gunnebo Kapitalmarknadsdag 2010. Anmälan sker till barbro.andreasson@gunnebo.com eller på telefon 031-83 68 25. GUNNEBO AB (publ) Group Communications För mer information, vänligen kontakta: Karin Wallström, Informationschef Gunnebo AB, tel. 031-83 68 06, mobil: 0708-28 33 39, eller e-post: karin.wallstrom@gunnebo.com www.gunnebo.com