RÄTTELSE: Styrelsen avser, i enlighet med vad som tidigare offentliggjorts, att föreslå en extraordinär utdelning om min

Rättelse: Styrelsen avser, i enlighet med vad som tidigare offentliggjorts, att föreslå en extraordinär utdelning om minst 10 SEK per aktie. I ett tidigare pressmeddelande har felaktigt angivits 10 MSEK. Ytterligare information lämnas av: Mikael Wirén, styrelseordförande, telefon 08-555 177 90 Kristina Nordström, informationsansvarig, telefon 08-555 177 73 HOIST - förvärvar och förädlar kreditportföljer bestående av förfallna konsumentkrediter, - har utvecklat ett framgångsrikt koncept att värdera och återvinna värden ur dessa kreditportföljer, - uppnår genom förhandling en lösning som ger kunden möjlighet att bli skuldfri. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/31/20030331BIT00450/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/31/20030331BIT00450/wkr0002.pdf