HSB Bank erbjuder unik tjänst för bostadsrättsspekulanter

HSB Bank erbjuder unik tjänst för bostadsrättsspekulanter Välkommen till premiärvisningen av HSB Banks nya unika Internettjänst för den som vill låna till bostadsrätt. Som första bank i Sverige kan vi erbjuda alla som söker bostadsrätt ett lånebesked via Internet direkt vid ansökan - alla dagar, dygnet runt. Nu kan kunden vid en eventuell budgivning vara trygg i förvissningen om att kunna låna till lägenheten. VD Irma Tidlund och marknadschef Birgitta Lerström presenterar fördelarna för kunderna och visar hur tjänsten praktiskt fungerar: Tid: Onsdagen den 11 oktober 2000 kl. 10.00. Plats: HSB, Fleminggatan 41, Stockholm. Välkommen! För ytterligare information: Birgitta Lerström Marknadschef 08-785 35 78 0708-55 91 36 birgitta.lerstrom@bank.hsb.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/10/09/20001009BIT00050/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/10/09/20001009BIT00050/bit0002.pdf