HUBSO, tillsammans med LXA the label och A-Dsgn, genomför insamlingskampanjer för Musikhjälpen

Nyhetsbrev

HUBSO har tillsammans med LXA the label respektive A-Dsgn inlett ett samarbete med musikhjälpen, i vilket vi lottar ut presentkort hos respektive varumärke samt en chans att träffa Linn Ahlborg under en heldagsplåtning tillsammans med varumärket LXA the label. Kampanjen med A-dsgn avlutades igår och lyckades samla ihop ca. 90 000 kronor. Kampanjen med LXA tha label håller på tills den 31 december och har i skrivande stund redan samlat ihop ca. en kvarts miljon kronor.

Årets tema i musikhjälpen är “Ingen människa ska lämnas utan vård”. Då minst halva världens befolkning saknar tillgång till grundläggande hälso- och sjukvård ser vi på HUBSO det som en självklarhet att göra det vi kan för att hjälpa till.

Josefine Abrahamsson, VD

HUBSO Group  i korthet:

HUBSO Group inriktar sin verksamhet mot e-handel, utveckling av bildoptimering och andra IT-relaterade tjänster såsom e-postmarknadsföring samt mjukvaruutveckling för servrar och webbportaler. Bolagets huvudsakliga produkter/varumärken består av HUBSO, Magemail samt IMGO. HUBSO är en unik e-handelslösning för influencers som vill skapa sina egna varumärken. HUBSO tar fram design, produktionslinje, strategi, marknadsföring och sköter det tekniska medans influencern endast behöver marknadsföra varumärket. Magemail är en B2B e-postmarknadsföringstjänst för e-handlare som möjliggör att enkelt kunna skräddarsy och effektivisera kommunikation och uppföljning av både existerande och potentiella kunder via e-post för att driva ytterligare försäljning. IMGO, optimerar bilder så att de automatiskt blir anpassade till webbplatsen och upp till 90% mindre i storlek. Detta blir en besparing för webbplatsägare i form av minskning av användandet av bandbredden. Bolagets tjänster hjälper företag och privatpersoner att driva försäljning samt få snabbare hemsidor, bättre SEO, fler nöjda besökare och mer trafik.