IBS AB - Kapitalmarknadsdag den 4 december 2001

IBS AB - KAPITALMARKNADSDAG DEN 4 DECEMBER 2001 IBS AB kommer att hålla en kapitalmarknadsdag tisdagen den 4 december 2001 i IBS nya Kundcentrum, Hemvärnsgatan 8, Solna. Programmet börjar med registrering kl 08.30-09.00 och avslutas med lunch kl 12.20 (ca). Vi kommer under dagen att presentera och kommentera vårt affärsläge, ge en övergripande bild av vår marknadsposition och marknadsstrategi samt närmare presentera bl.a. vår nya produkt IBS Virtual Enterprise. Medverkande är bl a IBS VD Staffan Ahlberg samt representanter från koncernledningen. Om någon av våra internationella ägare, analytiker eller journalister har möjlighet att närvara kommer mötet att hållas på engelska. Sista anmälningsdag är 29 november 2001. Du skickar din anmälan till Kerstin Sandberg, IBS AB. Tel: +46-8-627 24 01, fax: +46-8-29 16 60, kerstin.sandberg@ibs.se Anmälan kan även ske via Internet: www.ibs.se/event, User name: participant Password: capital För mer information, vänligen kontakta Staffan Ahlberg, VD, IBS AB Björn Bontin, Finansdirektör, IBS AB Tel. +46 (0)8 627 2420, +46 (0)70 Tel. +46 (0)8 627 2402, +46 (0)70 627 627 2420 2402 email: staffan.ahlberg@ibs.se email: bjorn.bontin@ibs.se IBS AB med huvudkontor i Stockholm är noterat på Stockholmsbörsen. Koncernen är en världsledande leverantör av programvaror och tjänster för handel och varuförsöjrning för stora och medelstora företag. IBS har ca 2 250 medarbetare och ca 5 000 kunder i mer än 40 länder. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/21/20011121BIT00940/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/21/20011121BIT00940/bit0001.pdf