IBS offentliggör Årsredovisningen för år 2002

IBS offentliggör Årsredovisningen för år 2002 IBS meddelar att den fullständiga årsredovisningen för 2002, i svensk och engelsk version, finns att läsa och ladda ner från IBS hemsida, www.ibs.se IBS AB är en ledande leverantör av affärssystem för varuförsörjning, ekonomistyrning och hantering av kundrelationer, riktade främst till distributörer och tillverkande företag. IBS huvudsakliga fokus är på medelstora och stora grossister samt säljande och tillverkande företag inom internationella koncerner, speciellt sådana verksamma inom läkemedel, elektronik, industrikomponenter, fordonsindustri, maskiner, industriella förnödenheter och konsumentkapitalvaror. IBS har av AMR Research rankats som den ledande leverantören av programvaror och tjänster för supply chain execution. IBS har ca. 5 000 kunder, bland andra ledande företag såsom Volvo, Miele, Nautor's Swan, Nintendo of Europe, Galexis, Ciba Vision, Maxell, ABB, Expert, Cartier och Lear Corporation. För mer information, besök gärna www.ibs.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/25/20030425BIT00840/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/25/20030425BIT00840/wkr0002.pdf