Inbjudan till IBS Q3-telefonkonferens den 24 oktober kl 15.00

Inbjudan till IBS Q3-telefonkonferens den 24 oktober kl 15.00 Med anledning av offentliggörandet av IBS delårsrapport för perioden januari-september 2003, som publiceras vid 14-tiden den 24 oktober, bjuder företaget in till telefonkonferens. Presentationen äger rum fredagen den 24 oktober kl. 15.00. Om någon av marknadens internationella aktörer deltar kommer telefonkonferensen att hållas på engelska. Medverkande från IBS AB är Magnus Wastenson, VD och koncernchef, Per- Arne Sendrén, CFO, och John Womack, Director Corporate Communications. Vänligen ring in till konferensen 5-10 minuter före utsatt starttid för att underlätta att konferensen startar i rätt tid. För att delta, ring +44 (0)20 7162 0183. Telefonkonferensen spelas in och lagras i fem dagar. För att ta del av reprisen, ring: UK replay number, +44 (0)20 8288 4459, access code 642042. För mer information, kontakta Kerstin Sandberg per email (kerstin.sandberg@ibs.se) eller per telefon 08 627 24 01. Välkomna! Magnus Wastenson VD och koncernchef, IBS AB IBS AB är en ledande leverantör av affärssystem för varuförsörjning, ekonomistyrning och hantering av kundrelationer, riktade främst till distributörer och tillverkande företag. IBS huvudsakliga fokus är på medelstora och stora distribuerande säljande och tillverkande företag inom internationella koncerner, speciellt sådana verksamma inom läkemedel, elektronik, industrikomponenter, fordonsindustri, maskiner, industriella förnödenheter och konsumentkapitalvaror. För mer information, besök gärna www.ibs.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/21/20031021BIT00410/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/21/20031021BIT00410/wkr0002.pdf