Intellectas årsredovisning 2002/2003

Intellectas årsredovisning 2002/2003 Kommunikationskoncernen Intellecta distribuerar idag sin årsredovisning per post till samtliga aktieägare samt övriga intressenter. Årsredovisningen finns även publicerad på www.intellecta.se, där det också går bra att beställa den tryckta versionen. Intellecta AB (publ) Solna den 18 december 2003 Frågor besvaras av: Per Granath, vd och koncernchef i Intellecta, 08-506 286 86, 0706-37 40 18 Genom att effektivt integrera kommunikationen stärker vi kundens varumärke, relationer och affärer. Det sker genom att samordna och optimera kompetenser och resurser för att på bästa sätt tillmötesgå kundens behov. Förenklat uttryckt handlar integrerad kommunikation om metoder att skapa effektiv kommunikation - avseende uppnått resultat i förhållande till kostnaden. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/12/18/20031218BIT01220/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/12/18/20031218BIT01220/wkr0002.pdf

ICTA AB (publ) is noted on NASDAQ OMX Stockholm