Imint presenterar delårsrapport för 1:a kvartalet 2021 och ger en bolagsuppdatering via webcast

Imint Image Intelligence AB (publ) meddelar idag att bolaget presenterar sin delårsrapport för det första kvartalet 2021 klockan 10.00 den 7 maj 2021. Presentationen omfattar en generell uppdatering om bolaget samt de finansiella resultaten. I samband med presentationen ges också möjlighet att ställa frågor till bolagets vd Andreas Lifvendahl.

Imints vd Andreas Lifvendahl presenterar bolagets finansiella resultat och den senaste utvecklingen i bolaget på fredagen den 7 maj, klockan 10 i en live webcast i samarbete med Redeye. Med på plats finns Redeyes Johan Ekström som moderator.

Måndagen den 10 maj håller bolaget ordinarie årsstämma. På grund av pandemi och rådande restriktioner, hålls stämman enbart digitalt och med poströstningsförfarande. Intresserade aktieägare uppmanas därför att använda sig av frågestunden i anslutning till webcasten den 7 maj för att ställa frågor till Bolaget eftersom den möjligheten inte kommer att ges i anslutning till årsstämman.

Länk till livesändningen:

Anmälningslänk, för att få information och påminnelse om sändningen:

Frågor till bolaget kan, innan och under livesändningen, ställas via frågeformuläret på sidan för livesändningen, e-mail eller tweets till:

E-mail adress: questions@redeye.se

Twitter:  @Redeye_ ; @vidhance

Presentationen kommer i efterhand att finnas tillgänglig på Bolagets sida på Redeye Universe: https://www.redeye.se/company/imint-image-intelligence

Andreas Lifvendahl, VD IMINTImage Intelligence AB

E-post: andreas.lifvendahl@vidhance.com