Perstorp Intressenters diskussioner med Perstorp ej slutförda

Perstorp Intressenters diskussioner med Perstorp ej slutförda De senaste dagarna har företrädare för Perstorp Intressenter AB och Perstorp AB försökt finna en konstruktiv lösning avseende ett eventuellt nytt erbjudande med beaktande av de reviderade framtidsutsikterna för Perstorp AB. Vi kommer att avvakta Aktiemarknadsnämndens klargöranden innan dessa diskussioner slutförs. - Vi välkomnar att Aktiemarknadsnämnden klargör förutsättningarna för offentliga erbjudanden, säger Harald Mix, VD Perstorp Intressenter AB, i en kommentar. För ytterligare information: Harald Mix, VD Perstorp Intressenter AB, +46 (0)8-678 95 00 www.industrikapital.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/10/04/20001004BIT00030/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/10/04/20001004BIT00030/bit0002.pdf