Industrifackets ordförande besöker glasbruk 7 och 8 maj

Industrifackets ordförande besöker glasbruk 7 och 8 maj Industrifackets förbundsordförande Leif Ohlsson besöker onsdagen den 7 maj Bergdala glasbruk (ca 08.40) och Skrufs glasbruk (ca 11.00) Torsdag 8 maj besöker Leif Ohlsson Lindshammars glasbruk under förmiddagen (exakt tid ännu inte fastställd) Under besöken ska Leif Ohlsson träffa medlemmar och orientera sig om situationen i glasindustrin. Besöken sker i anslutning till den stora konferens som förbundet har i Växjö. För mer information: Industrifackets pressansvariga Margaretha Holmqvist, 070-654 11 13 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/06/20030502BIT00150/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/06/20030502BIT00150/wkr0002.pdf