Nytt pressrum på Industrifackets hemsida

Nytt pressrum på Industrifackets hemsida Välkommen till Industrifackets nya pressrum på förbundets hemsida. Läs aktuella nyheter och ta del av utredningar, rapporter och länkar till den fackliga världen. www.industrifacket.se Industrifacket är LO:s sjätte största förbund med cirka 90 000 medlemmar. Förbundet organiserar yrkesgrupper inom bland annat läkemedels-, plast-, glas-, gummi-, kemi- och tekoindustrin. Ytterligare information: Pressansvarig Margaretha Holmqvist, telefon 070-654 11 15 Webbredaktör Ulrika Askegård Thurn, telefon 070-208 96 33 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/06/20030206BIT00370/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/06/20030206BIT00370/wkr0002.pdf