Publicerad årsredovisning och förändrat rapportdatum

Publicerad årsredovisning och förändrat rapportdatum Industrivärdens årsredovisning för 2002 har idag publicerats och kan beställas hos bolaget alternativt läsas på dess hemsida www.industrivarden.se. Tidigare publicerat datum för offentliggörande av delårsrapporten för perioden januari-juni 2003 har ändrats från den 29 augusti till den 6 augusti 2003. Industrivärdens rapport- och bolagsstämmodatum för 2003 framgår nedan. Onsdagen den 2 april Bolagsstämma Måndagen den 5 maj Delårsrapport januari-mars Onsdagen den 6 augusti Delårsrapport januari-juni Fredagen den 31 oktober Delårsrapport januari-september Stockholm den 14 mars 2003 AB INDUSTRIVÄRDEN (publ) ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/14/20030314BIT00230/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/14/20030314BIT00230/wkr0002.pdf