Inbjudan till Investors bolagsstämma

Inbjudan till Investors bolagsstämma Press och analytiker Investor ABs ordinarie bolagsstämma äger rum onsdagen den 23 april 2003 kl. 15.00 (dörrarna öppnas kl.13.30) i Victoriahallen, Stockholmsmässan, Mässvägen 1, Älvsjö. Representanter för massmedia och analytiker är välkomna att närvara under stämman. Möjligheter att ställa frågor ges omedelbart efter stämman. Var vänlig meddela eventuell närvaro till Helen Jönsson per mail, helen.jonsson@investorab.com eller IR-gruppen 08-614 28 00. INVESTOR AB För ytterligare information: Fredrik Lindgren, Informationschef: 08-614 20 31, 070-624 20 31 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/10/20030410BIT00230/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/10/20030410BIT00230/wkr0002.pdf

Investor, som bildades av familjen Wallenberg för hundra år sedan, är en ledande ägare av Nordenbaserade internationella kvalitetsbolag. Genom styrelserepresentation, vår industriella kunskap, vårt nätverk och finansiella styrka, strävar vi efter att göra våra bolag best-in-class. Våra innehav inkluderar bland annat ABB, Atlas Copco, Ericsson, Mölnlycke och SEB.