JCs försäljning till konsument i november

JCs försäljning till konsument i november JC redovisar för november 2003 en total försäljning till konsument om 164,8 Mkr (187,8) i egna butiker och franchisebutiker. I Sverige minskade försäljningen med 8,5 procent jämfört med samma månad föregående år. Sammantaget för årets elva första månader uppgick den totala försäljningen till konsument till 2 040,1 Mkr (2 113,7). I Sverige minskade försäljningen med 0,2 procent för årets elva första månader jämfört med samma period föregående år. JCs försäljning till konsument JCs försäljning till konsument omfattar den försäljning som sker i såväl egna butiker som franchisebutiker. Uppgift om försäljning till konsument lämnas månadsvis. Av den totala försäljningen stod den svenska marknaden för cirka 76 procent under år 2002. JC-koncernens intäkter JC-koncernens intäkter utgörs av försäljning till konsument i egna butiker, grossistförsäljning till franchisetagare samt franchiseavgifter. Uppgift om intäkter lämnas kvartalsvis. För ytterligare information, vänligen kontakta: Thommy Nilsson, VD, telefon 0709-172375. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/12/09/20031209BIT00390/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/12/09/20031209BIT00390/wkr0002.pdf