Stark försäljning i april

Stark försäljning i april JC redovisar för april månad en försäljning om 170 Mkr i egna och franchisebutiker. Det är en ökning med 11,2 procent jämfört med samma månad föregående år. Sammantaget för årets fyra första månader uppgick försäljningen till 610 Mkr, vilket motsvarar en ökning med 11,3 procent jämfört med samma period 1999. För ytterligare information, vänligen kontakta: Claes Hagberg, koncernchef, telefon 033-17 28 00 alternativt 0709-17 23 49 eller besök JC:s hemsida www.jc.se ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/05/09/20000509BIT00150/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/05/09/20000509BIT00150/bit0002.pdf