Jeeves ökar vinsten

Delårsrapport januari - september 2003 Jeeves ökar vinsten · Nettoomsättningen uppgick till 37.2 Mkr (26.8) och ökade med 39 % · Resultatet efter skatt uppgick till 3.9 Mkr (2.6) och resultatmarginalen till 10 % (9) · Resultatet per aktie var 1.4 kr (0.9) · Kassaflödet var positivt med 4.0 Mkr (6.3) och kassamedel uppgår till 15.4 (11.4) Mkr För ytterligare information kontakta VD Nicolas Ehrling, +46 8 587 099 42 eller CFO Björn Westberg, +46 8 587 099 45 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/23/20031023BIT00180/wkr0002.pdf Hela rapporten