Jetty publicerar investerarpresentation

Report this content

Jetty meddelar att bolaget släppt en investerarpresentation där VD Jens Ålander berättar om företagets verksamhet och planerna framöver med att implementera den nya strategin som kommunicerades i september.

Det centrala budskapet är att bolagets huvudfokus läggs vid, att utifrån befintlig tjänst, skapa en digital säljkanal med självservice som ska kunna användas på alla existerande och potentiella marknader. Den blir ett komplement till den direkta försäljningskanalen, som Jettys säljteam fortsätter med på den skandinaviska marknaden.

Se filmen här: https://jetty.se/investor-relations/nyemission-2020/

Bolaget genomför just nu en nyemission av aktier med företrädesrätt för Bolagets befintliga aktieägare. Tecknings-perioden pågår från och med den 30 oktober 2020 till och med 13 november 2020. Teckningsförbindelser om drygt 2,2 Mkr, motsvarande drygt 58% av emissionen, finns från bolagets ledning, styrelse och andra investerare.

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Jens Ålander, VD Jetty AB

jens.alander@jetty.se

Jetty AB säljer och driver sedan 2011 Jetty, ett etablerat och beprövat affärssystem för Event Management. Jetty stöttar arrangörer av evenemang. Göteborg & Co, Liseberg, Stockholms Stad, Malmö Stad, Epicenter, Göteborgsvarvet och Dreamhack är några exempel på de som driver evenemang med hjälp av Jetty.

Jetty är utvecklat av praktiker i branschen, utifrån kundernas behov, baserat på en stor mängd användardata, och byggt för att vara globalt skalbart. Konkurrensen på marknaden är låg och Jettys affärssystem ligger tekniskt och användarmässigt mycket långt fram, jämfört med konkurrerande system. Jetty är verksamt på en internationell miljardmarknad, där det finns ett tydligt behov av det stöd som Jetty levererar.

Läs mer på www.jetty.se