Rättelse: Jetty tidigarelägger publicering av delårsrapport för tredje kvartalet till den 6 november 2020

Report this content

Rättelse; I pressmeddelandet som publicerades 07.51 idag, så angavs felaktigt att informationen i meddelandet var regulatorisk information enligt MAR förordningen. Detta är nu korrigerat.

Jetty tidigarelägger offentliggörandet av delårsrapport avseende tredje kvartalet till fredagen den 6 november 2020. Tidigare kommunicerat datum var tisdagen den 24 november 2020. Bolaget tidigarelägger delårsrapporten till följd av den företrädesemission som aviserades den 21 oktober 2020, med teckningsperiod den 30 oktober 2020 till och med den 13 november 2020.

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Jens Ålander, VD Jetty AB

jens.alander@jetty.se

Jetty AB säljer och driver sedan 2011 Jetty, ett etablerat och beprövat affärssystem för Event Management. Jetty stöttar arrangörer av evenemang. Göteborg & Co, Liseberg, Stockholms Stad, Malmö Stad, Epicenter, Göteborgsvarvet och Dreamhack är några exempel på de som driver evenemang med hjälp av Jetty.

Jetty är utvecklat av praktiker i branschen, utifrån kundernas behov, baserat på en stor mängd användardata, och byggt för att vara globalt skalbart. Konkurrensen på marknaden är låg och Jettys affärssystem ligger tekniskt och användarmässigt mycket långt fram, jämfört med konkurrerande system. Jetty är verksamt på en internationell miljardmarknad, där det finns ett tydligt behov av det stöd som Jetty levererar.

Läs mer på www.jetty.se