JM säljer färdigutvecklade fastigheter för 307 Mkr

JM säljer färdigutvecklade fastigheter för 307 Mkr Som ett led i JMs roll som projektutvecklare ingår att omsätta färdigutvecklade fastigheter. Under juni 2000 har JM sålt bostadsfastigheterna Rörskarven 2, Sollentuna Höstvetet 1, Stockholm Isjakten 1-5, Orienteraren 1, 10-12, Lidingö samt kontors och bostadsfastigheten Planen 3, Solna. Försäljningspriset uppgår till 307 Mkr med ett realiserat resultat om 24 Mkr. Ytterligare information lämnas av Sten Hamberg, JM AB, telefon 08-782 88 52. Stockholm 2000-06-30 JM AB Koncernstab Kommunikation Detta och tidigare pressmeddelanden finns även på www.jm.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/08/18/20030818BIT00820/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/08/18/20030818BIT00820/wkr0002.pdf