Nu startar försäljningen av JMs Smarta Hus på Värmdö

Nu startar försäljningen av JMs Smarta Hus på Värmdö Cirka 1.000 människor i JMs intresseregister får på söndag den 28 januari (kl 12-14) möjlighet att besöka JMs Smarta Hus, sex villor på Värmdö. Då startar försäljningen av husen. Husen som säljs med äganderätt är på cirka 180 kvm med garage/carport (32 kvm) och är belägna 2,5 mil från Stockholms city. Tomtstorleken är på 970 - 1150 kvm och inflyttning blir till hösten. Priset för husen ligger på drygt 5 miljoner kronor. Här har den moderna IT-tekniken parats med arkitekturen och miljön för att erbjuda bostäder med trygghet, säkerhet, komfort och livskvalitet. Dagens livsstil har varit vägledande i utvecklingen av projektet. Ytterligare information lämnas av informationschef Peggy Häggqvist, tel 08-782 87 83, 070-563 30 30 eller 08-756 51 56 eller säljansvarig Eva Rundqvist, tel 08-782 87 92, 070-582 87 92 eller projektledare Stefan Möllerberg, tel 08-782 89 46, 070-593 24 42. Visningshuset är beläget på Täppvägen 7. Skyltar finns på Stavsnäsvägen. Stockholm 2001-01-24 JM AB Koncernstab Kommunikation Detta och tidigare pressmeddelanden finns även på www.jm.se Digitala, högupplösa bilder finns på webben under PRESSMEDDELANDEN, ARKIV, 200-09-11 Europas första intelligenta hus invigt (längs ned efter texten). ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/08/18/20030818BIT01880/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/08/18/20030818BIT01880/wkr0002.pdf