Zdravko Markovski ny affärsenhetschef för JM Bostad

Zdravko Markovski ny affärsenhetschef för JM Bostad Zdravko Markovski, 38, är civilingenjör och har varit anställd inom JM- koncernen sedan 1987. Han har haft ett flertal olika befattningar inom JM, och har sedan 2000 arbetat som regionchef. Zdravko Markovski efterträder Johan Skoglund som ny affärsenhetschef för JM Bostad den 1 november. Johan Skoglund kommer, som tidigare meddelats, att ta över VD-posten efter Carl Eric Stålberg. För vidare information, kontakta: Zdravko Markovski, tillträdande affärsenhetschef JM Bostad, JM AB, telefon 018-66 03 23 Johan Skoglund, tillträdande VD, JM AB, telefon 08-782 89 39 Stockholm 2002-10-29 JM AB Koncernstab Kommunikation Detta och tidigare pressmeddelanden finns även på www.jm.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/10/29/20021029BIT00680/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/10/29/20021029BIT00680/wkr0002.pdf