Avslutad provanställning

Margareta Nordström har på eget initiativ valt att avsluta sin provanställning på Jojka.

Interimslösningen blir att Markus Fagerlund som gjorde ett mycket bra arbete som interim försäljningschef under ett årstid återigen inträder i samma roll samt att vi ökar vår användning av extern mötesbokning. Denna lösning innebär att vi inte tappar tid i det viktiga arbete vi är inne i med att bygga upp säljorganisationen och marknadsföringen mot den nordiska marknaden.

Vi räknar inte med att ovan förändring påverkar vår försäljning i närtid, vi har fortsatt en bra pipeline att bearbeta.

Arbetet fortsätter med oförminskad styrka i att bygga säljorganisation samt ta in nya kunder.