Jojka slår historiskt omsättningsrekord i november!

Omsättningen för november månad 2021 blev 5222 ksek, att jämföras med 2814 ksek för november månad 2020. Omsättningen ökade därmed hela 86% gentemot föregående års siffror! Det är en mycket stark tillväxtsmånad som vi är stolta över!

Aktiviteten hos de nya kunder som vi tagit in under hösten visade sig bli mycket hög i november, vilket är den säsongsmässigt starkaste månaden för oss. Detta i kombination med att de kunder vi haft sedan tidigare skickade stora volymer gör att vi slår det tidigare omsättningsrekordet från november 2018 på 3356 ksek med cirka 55%.

December innebär avslutningen på ett mycket intensivt kvartal för oss och våra kunder med mellandagsrean som kulmen.

Det känns fantastiskt att avsluta 2021 med så starka siffror och vi ser framemot 2022!

Vi önskar alla aktieägare och kunder en riktigt God Jul och Gott Nytt år!