Jula stöttar Spin of Hope i förmån för Barncancerfonden

Imorgon deltar Jula i Sveriges största Spin of Hope i Lidköping till förmån för Barncancerfonden. Vi önskar alla kollegor som skall Spinna lycka till! Under lördagen hålls Spin of Hope i Lidköping där ett flertal anställda från Jula kommer att delta. Alla pengar som samlas in går till den livsviktiga cancerforskningen och ger även stöd till cancerdrabbade barn och deras familjer.

Hur går det till?

Du ska, tillsammans med ditt lag om 1-12 personer, turas om att hålla igång en spinningcykel under 12 timmar. Har du svårigheter att få ihop ett lag kan du boka in dig på drop in-plats. Fråga din lokala arrangör om det finns platser tillgängliga. Lagavgiften är 1 500 kronor. Är ni ett lag med 12 personer blir det 125 kronor per deltagare. Det finns också möjlighet att bidra lite extra genom att boka in en Guldcykel för 3 000 kronor.

Tillsammans kan vi besegra cancern!

Läs mer om datum: https://www.barncancerfonden.se/event/spin-of-hope/delta/

Följ oss på Facebook, Jula Sverige och på Instagram @julasverige, så ser du till att du inte missar någon viktig information!

Joachim Frykberg, VD Jula AB, 46 701-90 29 30, joachim.frykberg@jula.se

Magnus Ljung, Information Manager, 46 703-80 95 70, magnus.ljung@jula.se

Företagsinformation

Jula grundades 1979 som ett familjeföretag. Karl-Johan Blank, Julas ägare, har varit med från starten och byggt upp företaget. Julas huvudkontor och centrallager finns i Skara, Sverige.

Jula erbjuder händiga människor ett brett och noga utvalt sortiment av produkter för hemmet, trädgården och fritiden till låga priser. Jula har cirka 3000 anställda, samt i och med nyöppningarna totalt 99 varuhus, 53 i Sverige, 34 i Norge och 12 i Polen. 2017 omsatte Julakoncernen drygt 6,5 miljarder SEK.

Besök gärna www.jula.se för mer information.