Pullmax Ursviken Scandinavia öppnar nytt plåtcenter

Pullmax Ursviken Scandinavia öppnar nytt plåtcenter Pullmax Ursviken Scandinavia invigde den 4 maj sitt nya huvudkontor med tillhörande utställningshall. Här finns de nyutvecklade plåtbocknings- och stansmaskinerna från Ursviken Divisionen, Pullmax Divisionen samt Bystronic laserskärmaskiner installerade för visningar och provkörningar. -Med ett centralt beläget huvudkontor och utställningshall öppnas nya möjligheter för oss att ytterligare stärka vår position genom att ha samtliga maskiner som vi marknadsför på en och samma plats året om, säger Milan Lexén, VD för Pullmax Ursviken Scandinavia. Den högtidliga invigningen förrättades av KMTs koncernchef Björn Kumlin. Ett 100-tal kunder och intressenter deltog i festligheterna. För ytterligare information kontakta: Karl-Ola Kjellberg, koncerncontroller, Karolin Machine Tool AB Tel: 0910-71 10 30 / 070-565 84 11 eller via e-mail: kok.kjellberg@kmt.se Milan Lexén, VD, Pullmax Ursviken Scandinavia AB Tel. 08-594 110 40/ 070- 589 46 98 eller via e-mail: milan.lexen@pusab.com ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/05/09/20000509BIT00320/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/05/09/20000509BIT00320/bit0002.pdf