Know IT: Delårsrapport januari - mars 2003

Know IT AB Delårsrapport januari - mars 2003 · Nettoomsättningen för nuvarande verksamhet uppgick för januari - mars till 75,8 (87,8) MSEK · Rörelseresultatet före goodwillavskrivningar uppgick för januari - mars till 3,8 (0,1) MSEK · Rörelseresultatet efter finansiella poster uppgick för januari - mars till 0,8 (-3,4) MSEK · Kassaflödet för januari - mars uppgick till -2,6 (-7,2) MSEK ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/24/20030423BIT01700/wkr0001.doc Hela rapporten http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/24/20030423BIT01700/wkr0002.pdf Hela rapporten

Knowit AB (publ) är ett konsultbolag som skapar unika kundvärden genom att erbjuda digitala och gränsöverskridande lösningar från tre affärsområden, Experience, Insight och Solutions. Det är förmågan att kombinera kompetenser inom design och kommunikation, managementkonsulting samt it, som skiljer oss från andra konsultbolag. Vår vision är att skapa ett hållbart och mänskligt samhälle genom digitalisering och innovation. Knowit etablerades 1990 och har idag cirka 2400 medarbetare representerade på 14 orter i Sverige och på fem i Norge samt en vardera i Danmark, Finland, och Tyskland. Knowit AB (publ) är noterat på den Nordiska Börsen i Stockholm. För mer information om Knowit, besök gärna knowit.se.