Know IT bjuder in till analytiker- och pressträff

Know IT bjuder in till analytiker- och pressträff Med anledning av offentliggörandet av delårsrapport januari-mars 2003 bjuder Know IT in till analytiker- och pressträff torsdagen den 24 april kl 08:30 på företagets kontor, Kungsgatan 72, 4tr, Stockholm. Koncernchef Ingrid Engström presenterar Know IT:s delårsrapport för perioden januari - mars 2003. Efter presentationen finns Ingrid Engström tillgänglig för frågor. Know IT bjuder på smörgås och dryck. Anmälan till Know IT AB (publ), Barbro Carlsson, tel 08-700 66 00 email: barbro.carlsson@knowit.se senast tisdagen den 22 april 2003. Välkommen! Know IT AB (publ) är ett konsultföretag som bidrar till sina kunders framgång genom att utveckla och ta långsiktigt ansvar för värdeskapande IT-lösningar. Verksamheten omfattar allt från uppbyggnaden av komplexa databaser till kommunikationssystem som integrerar olika kanaler och information. Sedan starten 1990 har Know IT vuxit till ca 300 medarbetare som finns representerade på tiotal orter i Sverige. Know IT AB (publ) är noterat på OM Stockholmsbörsens O-lista. För mer information om Know IT besök gärna www.knowit.se. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/16/20030416BIT00660/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/16/20030416BIT00660/wkr0002.pdf

Knowit AB (publ) är ett konsultbolag som skapar unika kundvärden genom att erbjuda digitala och gränsöverskridande lösningar från tre affärsområden, Experience, Insight och Solutions. Det är förmågan att kombinera kompetenser inom design och kommunikation, managementkonsulting samt it, som skiljer oss från andra konsultbolag. Vår vision är att skapa ett hållbart och mänskligt samhälle genom digitalisering och innovation. Knowit etablerades 1990 och har idag cirka 2400 medarbetare representerade på 14 orter i Sverige och på fem i Norge samt en vardera i Danmark, Finland, och Tyskland. Knowit AB (publ) är noterat på den Nordiska Börsen i Stockholm. För mer information om Knowit, besök gärna knowit.se.