Know IT inbjuder till analytiker- och pressträff

Report this content

Know IT inbjuder till analytiker- och pressträff Know IT inbjuder till analytiker- och pressträff onsdagen den 29 januari kl 08:30 på företagets kontor, Kungsgatan 72, 4tr, Stockholm. Koncernchef Ingrid Engström och ekonomidirektör Bengt Norvik presenterar Know IT:s bokslutskommuniké, för verksamhetsåret, januari - december 2002. Efter presentationen finns Ingrid Engström och Bengt Norvik tillgängliga för frågor. Know IT bjuder på smörgås och dryck. Anmälan till Know IT AB (publ), Barbro Carlsson, tel 08-700 66 00 email: barbro.carlsson@knowit.se, senast måndagen den 27 januari 2003. Välkommen! Know IT AB (publ) är ett konsultföretag som bidrar till sina kunders framgång genom att utveckla och ta långsiktigt ansvar för värdeskapande IT-lösningar. Verksamheten omfattar allt från uppbyggnaden av komplexa databaser till kommunikationssystem som integrerar olika kanaler och information. Sedan starten 1990 har Know IT vuxit till ca 300 medarbetare som finns representerade på tiotal orter i Sverige. Know IT AB (publ) är noterat på OM Stockholmsbörsens O-lista. För mer information om Know IT besök gärna www.knowit.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/01/22/20030122BIT00830/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/01/22/20030122BIT00830/wkr0002.pdf